vineri, 9 decembrie 2011

Rasplata

Am sa-mi incep blogul cu starea de fericire de azi .
Nu stiu daca vi s-a intamplat sa fiti obositi,franti,nervosi ,sa da-ti orice pentru o ora de somn sau pentru 30 de minute de liniste...Eu asa ma simt in majoritatea timpului apoi imi spun "hai ca poti" ,"fa doar asta s-apoi ai voie pauza de-o tigara" si o tot tin asa de....nu mai stiu de cand si uite ca vine o zi
din asta cand nu mai conteaza nimic,nici oboseala ,nici lipsa de somn,nimic,pentru ca sunt nespus de fericita ,atat de fericita incat am impresia ca nu mai am maini ,am aripi.Fericirea asta nu mi-o pot da decat oamenii dragi mie ,copiii si sotul,doar ei au aceasta putere fantastica de a sterge cu buretele totul si de a ma face sa merg pe strada cu un  zambet tamp pe fata si pregatita sa imbratisez pe oricine imi iese in cale.
Fericirea a inceput astazi la 14.20 cand am primit telefon de la Robert:
-Mami am o veste buna,pregateste-te emotional .
Da, sigur, parca de mare pregatire ai nevoie ca sa auzi o veste buna.
A intrat in casa trepidand de fericire si cu zambetul ala larg de golan mi-a spus ca la testul de matematica a luat cea mai mare nota din clasa ,nota 9 si toti colegii s-au ridicat din banci si l-au aplaudat.
Offf Doamne ,nu credeam sa apuc ziua cand sa-mi vad si eu munca rodind,au trecut 15 ani de cand trag de el.Inca din primele zile de viata trageam de el sa se trezeasca sa manance,apoi am inceput sa ma invat sa trag din orice si pentru orice si uite ca acum dupa admiterea la liceu cand mi-am acordat si eu un ragaz si am renuntat la hei- rup el se misca singur si o face cu talent.
Asta a fost prima capsula de fericire,cea de a doua a sosit pe la orele 16 cand am sunat-o pe educatoarea lui Praslea ,care Praslea avusese concurs la gradi ,insa n-am stiut daca i s-au dat subiecte pentru varsta lui (4 ani si jumatate) sau conform mediei de varsta din grupa (7 ani).Am aflat ca mutulica (asa-l alint ca tare e timid) a luat 98 de puncte dintr-o 100 la categoria de varsta 7 ani!?
Deja trepidam eu dupa cea de a doua veste asa ca la sedinta fiica-mii m-am prezentat energica si zambitoare,doar nu ma putea dezamagi caci ea are in sange tot ce inseamna scoala ,invatat,etc.
Am zis ca daca si Radu se pune cu burta pe carte si isi termina si el liceul ma declar cea mai fericita mama posesoare a celor mai destepti copii.
A fost cea mai mare rasplata la care puteam spera si sper sa mai am parte de asa ceva caci voi munci inzecit ,non stop,voi munci pana n-oi mai putea .
Pe voi ce va face sa incepeti ziua de maine mai puternici ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu